ראש החטיבה היהודית בשב"כ: "מדובר במחבלים הם לא מכירים במדינת ישראל"

    אסתי פלד 1 Comment on ראש החטיבה היהודית בשב"כ: "מדובר במחבלים הם לא מכירים במדינת ישראל"

    חיים לנדאו, מי שכיהן כראש החטיבה היהודית בשב"כ, התראיין ל'מהדורה המרכזית' ולנדאו תקף בחריפות את הנערים: "השב"כ מטרתו לסכל טרור. הם מעוניינים באנרכיה להבעיר את השטח. החבורה הזאת שורפת דגלי ישראל ומרססת צלבי קרס" | האזינו

    7:11
    16.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on בשורות קשות: חמישה לוחמים נפלו בקרבות ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנחם לנדאו ראש החטיבה היהודית בשב"כ לשעבר, התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קהאן, על חקירות הנערים בשב"כ. למדאו תקף את ניסיונות הלגיטימציה שנותנים לנערי הגבעות, לדבריו "מדובר במחבלים לכל דבר שלא מכירים במדינת ישראל".

    השנאה של השוליים בימין לשב"כ: "לא מבין את השנאה של הימין לשב"כ למחלקה היהודת, לנו יש מטרה לסכל טרור ולא משנה מאיזה צד הוא מגיע. מחתרת יהודית מחתרת בת עין ורצח רבין, תפקיד החטיבה לבער ולמנוע את זה. הם הרוויחו את זה ביושר".

    טעות הבעירה את השטח: "מחתרות זה לא שוליים, הם יכולים להצית את השטח ולך תדע לאן זה ידרדר. האינתיפאדה החלה בתאונת דרכים שהערבים חשבו שזה טרור. לא ייתכן שכל אחד ייקח את החוק לידיים".

    טיפול פלילי היה כישלון: "אני רוצה להזכיר, על הרצח הנתעב בדומא רצח של משפחה, הטיפול בחבורות הללו היה פלילי לבד והם קיבלו קנס והלכו הבייתה. שהבינו שזה עלה בדומא למצב אחר שיבעירו את השטח ויתחיל כאן מסע נקמה. כאן השתנו כללי המשחק. מכאן החקירה זאת חקירה של טרור. השב"כ לא קם בבוקר ועוצר את מי שבא לו, אלה הכל על בסיס מודיעין. החבורה הזאת לוקחת דגלים ושורפת אותם ומרססת צלבי קרס".

    פסילת הודאות על ידי בית המשפט: "זה שפסלו הודאות זה לא אומר שזה לא נכון. האנשים לא שוחררו מי שביטלו את ההודאות כנגדם הועמדו לדין".

    האידאולוגיה מאחורי חבורת הנערים: "מה שמניע את הנערים, זאת חבורה שנפלטה מהמסגרות ויש אדם שמניע אותם והם לא מכירים במדינת ישראל ורצים להקים את מדינת יהודה ובשביל כך צריך לייצר אנרכיה, הם מנסים להבעיר את השטח. הם עבריינים לכל דבר".

    האזינו לראיון:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם הציבור החרדי לא מכיר במדינה, בגלל זה הם טרוריסטים?